قوانین و مقررات فروشگاه ابزار جولار
سلام به شما کاربر گرامی فروشگاه ابزار جولار

قوانین و مقررات فروشگاه ابزار جولار در پی سالها تجربه در خدمت رسانی به شما کاربران و مشتریان عزیز کامل و بروزرسانی شده است و توجه به این قوانین ضامن خریدی امن و مطمئن و تجربه ایی لذت بخش از خرید آنلاین خواهد بود.

ابزار جولار فروشگاه و تامین کننده انواع ابزار آلات و تجهیزات ایمنی است. شما میتوانید هرآنچه در حوزه ابزار آلات صنعتی و کارگاهی و تجهیزات ایمنی جای میگیرد را از ابزار جولار درخواست نمایید تا تنوع مناسبی از برندها و مدل های مختلف جهت انتخاب ،پیش روی ما قرار گیرد.

برای سفارش ابزار مورد نیاز خود از روش های زیر میتوانید استفاده نمایید:

1- خرید آنلاین از طریق وبسایت فروشگاه ابزار جولار
در وبسایت حاضر میتوانید انواع ابزارآلات برقی و شارژی، بادی، ابزار آلات مکانیکی و گستره ی متنوعی از انواع ابزارآلات را مشاهده، مقایسه، انتخاب و به صورت آنلاین خریداری نمایید.



روش پرداخت انلاین:


شما میتوانید سفارشات خود از طریق درگاه پرداخت به پرداخت ملت زیر نظر بانک مرکزی سفارش خود را امن و راحت انجام دهید

همچنین مینوانید از طریق پرداخت کارت به کارت نیز خرید خود را پرداخت نموده و سفارش خود را نهایی کنید.

کارت بانک سپه به شماره ۵۸۵۹-۱۰۱۳-۵۶۵۳-۷۰۶۴ بنام آقای ابولقاسم معصومی سفارش خود را انجام دهید لطفا رسید و سفارش خود را در واتساپ یا روبیکا بفرستید به شماره {09173830769}
23:13
 
کلیه سفارشات پس از پرداخت وجه با روش های ذکر شده ( درگاه های بانکی و خردی آنلاین یا پرداخت کارت به کارت ) بسته بندی و ارسال خواهند شد.

با توجه به انعطاف در انتخاب روش ارسال سفارش توسط شما مشتریان عزیز و شفافیت در قیمت محصولات، هزینه ارسال و جلب اعتماد شما، هزینه ی ارسال به عهده مشتریان عزیز خواهد بود. با این وجود برای قیمت گذاری مناسب و درج بهترین قیمت، میانگین هزینه ارسال در تخفیف محصولات و قیمت گذاری محاسبه شده تا با وجود پرداخت هزینه ارسال توسط مشتری باز هم ابزار جولار بهترین قیمت ها و بالاترین تخفیف ها را برای کاربران و مشتریان خود در نظر گرفته است.

پس با خیال راحت روش ارسال سفارش خود را انتخاب نمایید که با سریع ترین روش ممکن و البته ارزان ترین روش های ارسال خرید خود را در هر نقطه از کشور عزیزمان دریافت نمایید.

روش های ارسال سفارشات در ابزار جولار
شما میتوانید برای دریافت سفارش خود یکی از روش های ارسال زیر را انتخاب و در قسمت ” توضیحات سفارش ” در صفحه تسویه حساب درج نمایید تا سفارش با روش انتخابی شما ارسال گردد.

ارسال با پست پیشتاز ( بر اساس وزن )

ارسال با باربری ( برای سفارشات حجیم و سنگین پیشنهاد میشود که احتمال شکستن و آسیب دیدن آنها بسیار کم است)

ارسال از طریق تیپاکس پیشنهاد ما ( یکی از سریع ترین راه های ارسال سفارشات ارسال از طریق تیپاکس است و البته یکی از بهترین روش ها برای به سلامت رسیدن محصول به دست شماست)
 
ضمانت اصالت و سلامت محصول
ابزار جولار کلیه محصولات خود را از نظر اصالت برند و اصلی بودن محصول ضمانت میکند و به مشتری این اطمیان را میدهد در صورت انتخاب هر ابزار و محصول از فروشگاه ابزار جولار صراحتاً و کاملا شفاف اطلاعات سازنده و اصالت ابزار را به مشتری اعلام و دقیقا طبق عکس یا توضیحات درج شده در سایت، کالا را تحویل مشتری نمایند. لازم به ذکر است سلامت فیزیکی ابزار و سفارش مشتری تا قبل از تحویل آن به عهده ابزار جولار می باشد.

ضمانت بازگشت کالا و مرجوعی سفارش
ابزار جولار در هنگام بسته بندی و ارسال محصول سلامت فیزیکی محصول را بررسی و محصول کاملا سالم را برای مشتری ارسال مینماید. همچنین ویدیو محصول گرفته میشود و در واتساپ یا روبیکا برای شما ارسال میشود. با این وجود مشتری این امکان را دارد تا از دریافت محصول معیوب یا شکسته خودداری نماید و سفارش را به فروشگاه مرجوع نماید. همچنین مشتری این امکان را دارد تا 7 روز از زمان تحویل کالا، در صورت عدم کارکرد و عدم وجود علائم و مشخصات ظاهری ناشی از کارکرد محصول، به هر دلیلی آن را به فروشگاه مرجوع نموده و یا تعویض نماید. بدیهی است در صورت وجود علائم کارکرد ابزار در ابزار جولار این حق را دارد تا از بازگشت محصول خودداری نماید. پس از مرجوع شدن محصول توسط مشتری و تایید کارشناسان ابزار جولار مبنی بر عدم کارکرد محصول، سالم بودن و وجود جعبه و بسته بندی محصول و کلیه اقلام همراه آن، حداکثر ظرف 24 ساعت مبلغ فاکتور مشتری به حساب ایشان عودت خواهد شد.

در صورت انتخاب اشتباه و یا انصراف از خرید توسط مشتری هزینه ارسال و حمل و نقل و مرجوعی کالا به عهده مشتری خواهد بود و در صورت عدم تطابق سفارش با کالای ارسال شده، معیوب بودن کالا یا صدمه در زمان ارسال و حمل و نقل کلیه خسارات و هزینه های حمل و نقل و ارسال به عهده فروشگاه ابزار جولار خواهد بود و در صورت تمایل مشتری سفارش مجددا ارسال و در غیر این صورت مبلغ . وجه مشتری به حساب ایشان واریز خواهد شد.

جهت بازگشت و مرجوع نمودن سفارش ابتدا با شماره های درج شده تماس ابزار جولار تماس حاصل نموده و پس از هماهنگی با کارشناسان ابزار جولار در رابطه با نحوه و زمان ارسال کالا، مشتری میتواند محصول را مرجوع نموده و پس از دریافت آن توسط ابزار جولار مبلغ وجه خود را دریافت نماید.
با تشکر از شما مشتری عزیز.