دریل پیچ گوشتی شارژی مکس مدل +DL1 + گارانتی 12 ماهه

0
از 0 رای

0دیدگاه

  • توان: 1000-1500 وات
  • منبع تغذیه: باتری
  • تعداد باتری: 1 عدد
  • وزن: 900 گرم
  • ابعاد: 18.5*6*8 سانتی‌متر
  • اقلام همراه: شارژر و دفترچه راهنما
  • سرعت حرکت آزاد: 1300 دور در دقیقه
  • گارانتی 12 ماهه شرکت مکس
نمایش بیشتر- بستن
گارانتی 12 ماهه مکس
Original price was: 999,000 تومان.Current price is: 750,000 تومان.
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

دریل شارژی MAKS مدل DL1
انتخاب یک ابزار کارآمد و مناسب مانند دریل شارژی استاندارد از اصلی ترین فاکتور ها برای انجام درست و بهینه کارها است. محصول فوق دریل پیچ گوشتی شارژی مدل DL1 محصولی از شرکت مکس است. دستگاه دریل شارژی مکس با استفاده از گیربکس برای باز و بسته نمودن پیچ ها بسیار مناسب است. این محصول وزنی برابر با 900 گرم دارد که بسیار کم است و شخص در هنگام کار با آن احساس خستگی نمی کند. سرعت گردش آزاد دریل پیچ گوشتی مکس مدل dl1+ دور در دقیقه 1300 می باشد و یک گیربکس دو حالته دارد.

این نوع دریل شارژی یک نوع ابزار شارژی پر کاربرد برای هر فرد حرفه ای در کار خود خواهد بود. این دریل پیچ گوشتی دارای یک باتری از نوع لیتیومی است که طول عمر بالایی دارد. دریل شارژی مکس مدل DL1 نیاز به سیم برق ندارد و باتری آن قابل شارژ است. دستگاه دریل برند مکس از قابلیت کنترل سرعت برخوردار است و می توان سرعت آن را کم و زیاد کرد.

ابعاد این دستگاه 18.5*6*8 سانتی‌متر می باشد و همراه آن شارژر و دفترچه راهنما وجود دارد. این دریل شارژی به گونه ای طراحی شده است که برای باز و بسته کردن پیچ و دریل کاری بر روی دیوار، چوب و MDF گزینه ی مناسبی است. دسته ی بکار رفته در دریل شارژی مکس مدل DL1 ارگونومیک و خوش دست بوده و در برابر تعریق مقاوم است. این قابلیت به شما در هنگام کار کمک شایانی می کند. محصول فوق دارای نشانگر شارژ باتری است و برای مواردی که به پریز برق دسترسی ندارید طراحی شده است.

مدل های دیگر این محصول موجود است

دریل شارژی دو باتری مکس در کارتن مدل +DL2 + کلیک کنید

دریل شارژی دو باتری مکس در جعبه BMC  مدل +DL2B  + کیلک کنید

 

کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

محصولات مشابه